Rabobank ClubSupport: Stem op HKB

De HKB doet ook dit jaar weer mee met Rabo Clubsupport, het initiatief van de Rabobank. Ieder lid van de Rabobank Maas en Waal – Oost Betuwe en omstreken mag stemmen op zijn of haar favoriete clubs. Dit kan van 5 tot 27 september.

Geef uw stem aan de HKB. Want wat vandaag gebeurt, is morgen geschiedenis.

U leest vast wel eens in deze krant een stukje over een historische onderwerp. Vaak zijn het stukjes die uitgebreider en in de vorm van een artikel verschijnen in het Kringblad. Het Kringblad verschijnt drie keer per jaar en is het verenigingsblad van de Historische Kring Bemmel, Haalderen en Ressen. Deze Kring houdt zich bezig met de geschiedenis van de drie kernen in de naam. Er worden lezingen georganiseerd over historisch interessante onderwerpen en excursies naar historisch interessante plekken.

Al enkele jaren is de Kring bezig met het digitaliseren van foto’s, voorwerpen en interessante informatie om te zorgen dat de geschiedenis wordt vastgelegd en er niets verloren gaat. Dat is veel materiaal en veel werk voor het geringe aantal vrijwilligers dat zich ermee bezighoudt. Extra handen zijn daarom altijd welkom.

Steun de Historische Kring Bemmel, Haalderen en Ressen! Elke stem is geld waard! Dus hoe meer stemmen de HKB krijgt, hoe meer geld dit oplevert en hoe meer geschiedenis kan worden vastgelegd. Je ontvangt van de Rabobank tijdig bericht met uitleg over de stemprocedure.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *