“Wie het verleden kent, heeft de toekomst”

Door lid te worden, steunt u de Historische Kring Bemmel. Maar u krijgt er ook iets voor terug. Driemaal in het jaar ontvangt u het Kringblad  waarin naast allerlei nieuwtjes vooral interessante artikelen staan over het kringgebied en soms daarbuiten. U kunt meedenken en meepraten tijdens de ledenvergaderingen en deelnemen aan de activiteiten die de HKB organiseert.

U kunt u aanmelden als lid of als gezinslid. Een gezinslid moet deel uitmaken van het gezin van een lid en hetzelfde adres hebben. Per gezin wordt 1 Kringblad ontvangen.

Voor de aanmelding kunt u onderstaand formulier gebruiken. Als u op het aanmeldformulier automatische incasso aanvinkt, vergeet dan niet uw IBAN bankrekeningnummer te vermelden. Wilt u geen automatische incasso, dan kan betaling plaatsvinden op IBAN bankrekeningnummer NL39RABO0105726443 t.n.v. de Historische Kring Bemmel.

Ik geef mij op als lid

Uw naam en voorletters (Verplicht)

Adres(Verplicht)

Postcode en Woonplaats(Verplicht)

Telefoonnummer(Verplicht)

Email(Verplicht)

lid met 3x per jaar papieren Kringblad. Contributie 20 euro
    lid met 3x per jaar digitaal Kringblad. Contributie 15 euro
    gezinslid zonder Kringblad. Contributie 5,50 euro

Ik ga akkoord met automatische afschrijving.

IBAN bankrekeningnummer:

Toelichting