De HKB organiseert een stamboomcafé

Op zaterdag 2 december verzorgt de werkgroep Genealogie van de Historische Kring Bemmel, Haalderen en Ressen in samenwerking met de Nederlandse Genealogische Vereniging een stamboomcafé in cultureel centrum De Kinkel in Bemmel.

“Bent u op zoek naar uw voorouders of naar die ene speciale voorouder? Leden van de NGV en van de werkgroep Genealogie van de HKB helpen u tijdens deze genealogische informatiemiddag bij uw zoektocht naar uw stamboom, afkomst en familiegegevens. Na het zien van bijvoorbeeld het tv-programma ‘Verborgen verleden’ zijn veel mensen op zoek naar hun voorouders. Op internet is al veel te vinden, maar waar moet je beginnen?”

Geïnteresseerden zijn welkom op zaterdag 2 december. Om uw vragen te beantwoorden zijn we tussen 13:30 uur en 15:30 uur aanwezig in de Kringruimte van HKB in cultureel centrum De Kinkel, Van Ambestraat 1, Bemmel. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *