Bidprentjes & Overlijdensadvertenties

Bidprentje van K.A.M. Ridder de van der Schueren, burgemeester van Bemmel 1907-1930

Hieronder worden, onder de eerste letters van de achternaam, gegevens van overleden personen weergegeven die in Bemmel, Haalderen of Ressen geboren en/of overleden zijn of daar gewoond hebben. De gegevens zijn samengesteld op basis van bidprentjes, overlijdensadvertenties, rouwbrieven, etc. en is bijgewerkt t/m 22-10-2019.
Klik op de eerste letter van een naam om alle personen met die naam te bekijken.

Verklaring code:
adv=advertentie geb-huw; bp=bidprentje; s-bp=scan bidprentje; fo=foto; kr=krantenartikel; oa=overlijdensadvertentie; BS=scan burgerlijke stand; gr=grafzerk; rb=rouwbrief; ju=jubileum; ne=necrologie; ov=overige objecten.

A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | Y | Z |