Bemmel Ressen Haalderen

Lid of Vrijwilliger worden?

“Wie het verleden kent, heeft de toekomst”

Lid worden

De contributie van de kring bedraagt €17,50 per jaar. Tweede en volgende leden uit hetzelfde gezin betalen slechts €5,- per jaar per persoon. Buitenlandse leden betalen een aangepast tarief in overleg  met de penningmeester, rekening houdend met de portokosten. Sinds 2019 is het mogelijk uw lidmaatschap uit te breiden met de Terugblik, het jaarboek van Tabula Batavorum, met veel historische informatie uit de streek. De contributie wordt dan verhoogd met €7,50

Door lid te worden, steunt u de Historische Kring Bemmel. Maar u krijgt er ook iets voor terug. Driemaal in het jaar ontvangt u het Kringblad (per gezin 1 Kringblad) waarin naast allerlei nieuwtjes vooral interessante artikelen staan over het kringgebied en soms daarbuiten. U kunt meedenken en meepraten tijdens de ledenvergaderingen en deelnemen aan de activiteiten die de HKB organiseert.

Voor de aanmelding kunt u onderstaand formulier gebruiken. Als u op het aanmeldformulier automatische incasso aanvinkt, vergeet dan niet uw IBAN bankrekeningnummer te vermelden. Wilt u geen automatische incasso, dan kan betaling plaatsvinden op IBAN bankrekeningnummer NL39RABO0105726443 t.n.v. de Historische Kring Bemmel.

Vrijwilliger worden

De Historische Kring Bemmel draait volledig op de inzet van vrijwilligers. Daarvan hebben we er nooit genoeg.

Als u lid bent en u wilt actief zijn binnen de kring, dan kan dat. Op welk gebied u actief wilt zijn en in welke mate bepaalt u natuurlijk zelf. Meldt u aan als vrijwilliger door een email te sturen naar secretaris@historischekringbemmel.nl. Iemand van het bestuur neemt dan contact met u op en kijkt samen met u hoe uw interesses ingezet kunnen worden binnen de activiteiten van de kring. Kijkt u ook eens naar de werkgroepen en de activiteiten. Dan krijgt u al een indruk.

Ik geef mij op als lid

Zonder Terugblik 17,50
    Met Terugblik 25,00

Uw naam(Verplicht)

Adres(Verplicht)

Postcode en Woonplaats(Verplicht)

Telefoonnummer(Verplicht)

Email(Verplicht)

Ik ga akkoord met automatische afschrijving.

IBAN bankrekeningnummer:

error: Rechter muisknop uitgeschakeld!!